Reklama

FAQ

1. Czym jest CKM BOX?

CKM BOX to pudełko, w którym można znaleźć wszystko czego potrzebuje mężczyzna.
Zawartość pudełka jest znana od samego początku i dla każdego jest taka sama.

 

2. Ile produktów znajduje się w CKM BOX?
W drugiej edycji CKM BOX znajduje się 6 produktów oraz 2 vouchery.

3. Jaka jest pojemność kosmetyków znajdujących się w CKM BOX?
Pudełko CKM BOX zawiera produkty pełnowartościowe. Informacja o pojemności podana jest w opisie danego produktu, aby to sprawdzić kliknij przycisk WIĘCEJ znajdujący się pod zdjęciem produktu.

4. Po rejestracji na www.ckmbox.ckm.pl nie otrzymano linku aktywacyjnego.

W przypadku braku linku aktywacyjnego należy sprawdzić nasz e-mail nie trafił do katalogu SPAM. Jeśli nie, po 24 godzinach należy podjąć próbę logowania podając swój login i wybrane hasło. Jeśli logowanie nadal nie będzie możliwe, prosimy o kontakt na ckmbox@ckm.pl

 

5. Jak mogę zapłacić za CKM BOX?
Opłatę za CKM BOX możesz wnieść za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24. Płatność dokonywana jest bezpośrednio po złożeniu zamówienia, dlatego nie wyłączaj przeglądarki, ani nie wciskaj opcji „wstecz”.

6. W wyniku błędu strony zamówienie nie zostało opłacone.

W takim przypadku po 2 godzinach od złożenia zamówienia na twoim koncie w historii zamówień pojawi się przycisk z ponowną opcją zapłaty za CKM BOX.

7. Zamówienie zostało opłacone lecz status zamówienia nie uległ zmianie.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na ckmbox@ckm.pl.

8. W historii zamówień widnieją zamówienia, których nie zamawiałem, jak mogę je anulować?
W ciągu 5 dni od złożenia zamówienia omyłkowe/niezapłacone zamówienia zostaną usunięte z Twojego konta.

9. W jaki sposób wysyłany jest CKM BOX?
Zamówiony i opłacony CKM BOX wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.  Zamówienia wysyłane są na adres wskazany podczas rejestracji. Przekazanie zamówienia do wysyłki trwa maksymalnie 10 dni roboczych.

 

10. Jaki jest koszt dostawy CKM BOX
Za dostawę CKM BOX ponosisz niewielką dodatkową opłatę. Koszt dostawy podany jest podczas składania zamówienia.

11. Czy jest możliwość wysłania CKM BOX za granice Polski?
Wysyłka CKM BOX realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

12. Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy CKM BOX?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na ckmbox@ckm.pl. W mailu prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia.

13. Mój CKM BOX ma status „wysłane” czy mogę sprawdzić gdzie się obecnie znajduje?
Gdy zamówienie zostanie wysłane otrzymasz maila informującego o wysyłkę wraz z numerem nadawczym paczki. Możliwość śledzenia paczki pojawia się kilka godzin po otrzymaniu maila.

14. Zawartość CKM BOX jest niekompletna.
Wszelkie reklamacje prosimy kierować na e-maila ckmbox@ckm.pl.
W przypadku braku któregoś z produktów prosimy o informacje którego brakuje, twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia - po weryfikacji Zespół CKM BOX niezwłocznie prześle Ci brakujący produkt.
W przypadku gdy produkty w CKM BOX są uszkodzone w załączniku e-maila należy przesłać ich zdjęcia - po weryfikacji Zespół CKM BOX niezwłocznie prześle Ci uszkodzony produkt.

15. CKM BOX został zamówiony i opłacony, ale chciałbym zrezygnować z zamówienia.
Według polskiego prawa użytkownik zawierający umowę na odległość ma 10 dni na odstąpienie umowy. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z ckmbox@ckm.pl w celu ustalenia szczegółów zwrotu. W przypadku kiedy użytkownik wyśle takową informację po wysłaniu do niego paczki, jest zobowiązany odesłać nam paczkę w nienaruszonym stanie. Nie zwracamy kosztów przesyłki.

 

16. Jak mogę skontaktować się z CKM BOX?
Adresem mailowym służącym do kontaktu jest adres ckmbox@ckm.pl. W przypadku pozostawiania wiadomości na profilach fanpage na Facebook nie możemy zagwarantować, że użytkownik uzyska odpowiedź.

17. Jak często odpowiadacie na maila?
Na e-maile wysłane na adres ckmbox@ckm.pl odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 17 zgodnie z kolejnością zgłoszeń.